UAG - Urban Armor Gear

UAG - PLASMA 系列 For iPhone 12 / 12 Pro / 12 Pro Max Case

型號: UAG - PLASMA Series For iPhone 12 / 12 Pro / 12 Pro Max Case
存貨狀態: Pre-Order
原價:HK$388.00
HK$320.00

數量

More details
關鍵字 UAG 系列 For iPhone 12 12 Pro 12 Pro Max Case 手機殼 保護殼 Uag Uag手機保護殼 PLASMA MONARCH ANCHOR PATHFINDER CIVILIAN


新iPhone一出當然要買返個新保護套啦,UAG保護套一定係其中一個最熱門嘅選擇。
今次Tony好介紹就係開箱UAG手機保護套, UAG手機保護套有多個唔同嘅系列,仲有好多唔同嘅顏色選擇添.保護套加強左四邊保護效果之餘底部更設有六角形吸震技術,可使手機係2米高度跌落嚟都冇事㗎。 喺以往UAG都會偏向於專業使用者同埋男士系列,但係2020年新款更設有女士系列,姊妹們又可以有多個選擇了。


PLASMA系列是我們探路者的基礎。 嚴謹的輕型保護,專為喜歡冒險的個人提供。 加上可見的蜂巢狀或網格狀半透明外觀,Plasma系列使您的箱子更上一層樓。 當你準備好了! 準備參加週末的沙漠旅行,或平時決定要拋棄的一切。

低矮的外圍邊緣,帶牽引力抓地力

輕羽毛複合建築

保護屏幕環繞和超大觸感按鈕

如果您對本商品有什麼問題或經驗,請在此留下您的意見和建議!

登入註冊 後檢視商品評論!