UAG - Urban Armor Gear

UAG - PATHFINDER 系列 For iPhone 12 / 12 Pro / 12 Pro Max Case

型號: UAG - PATHFINDER Series For iPhone 12 / 12 Pro / 12 Pro Max Case
存貨狀態: Pre-Order
原價:HK$388.00
HK$320.00

數量

More details
關鍵字 UAG 系列 For iPhone 12 12 Pro 12 Pro Max Case 手機殼 保護殼 Uag Uag手機保護殼 PLASMA MONARCH ANCHOR PATHFINDER CIVILIAN


新iPhone一出當然要買返個新保護套啦,UAG保護套一定係其中一個最熱門嘅選擇。
今次Tony好介紹就係開箱UAG手機保護套, UAG手機保護套有多個唔同嘅系列,仲有好多唔同嘅顏色選擇添.保護套加強左四邊保護效果之餘底部更設有六角形吸震技術,可使手機係2米高度跌落嚟都冇事㗎。 喺以往UAG都會偏向於專業使用者同埋男士系列,但係2020年新款更設有女士系列,姊妹們又可以有多個選擇了。


這一切開始了。  PATHFINDER系列。 第一個纖薄而堅固的錶殼。 設計時考慮到了行動和冒險,它具有堅韌的設計和醒目的外觀。 它具有全部保護,沒有任何保護。 借助我們的探路者,您的手機將始終保持良好狀態。

低調的外圍邊緣,帶有設計精巧的拐角

帶有扭力螺釘細節的裝甲外殼和耐衝擊芯

集成式Paracord掛繩錨(不包括掛繩)

如果您對本商品有什麼問題或經驗,請在此留下您的意見和建議!

登入註冊 後檢視商品評論!